Zie onze privacy policy voor meer informatie.

Veel gestelde vragen
Woensdag 31 mei om 10.00 uur start de reguliere kaartverkoop van het nieuwe theaterseizoen. Er staat een inspirerend, gevarieerd en actueel programma klaar.
Vroegboekkorting
Iedereen die in de voorverkoop kaarten bestelt voor het nieuwe theaterseizoen ontvangt 10% korting op een aantal populaire voorstellingen, speciaal voor jou geselecteerd. De korting is geldig t/m 13 juni 2023.
Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe moet ik dat doen?
Als je de bestelling afgerond én betaald is, kun je deze niet meer wijzigen. Je kunt wel een mail sturen naar kassa@depurmaryn.nl. Dan gaan we kijken wat we kunnen doen om het op te lossen.
Ik wil samen met mijn vrienden bestellen, maar ik kan niet meer dan 8 tickets per voorstelling kopen.
Neem contact op met kassa@depurmaryn.nl. Wij bekijken dan jullie aanvraag.
Hoe kan ik uitgesteld betalen?
Het is mogelijk om op een later moment te betalen. Kies voor de optie 'betalen per mail'. De geselecteerde kaarten blijven 14 dagen gereserveerd staan en je ontvangt van ons per omgaande een e-mail met een betaallink. Als je op deze link klikt dan kom je in onze website omgeving waar je de betaling kunt afronden.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Controleer eerst de spambox. Mocht je alsnog de bevestiging niet vinden, stuur dan een email naar kassa@depurmaryn.nl onder vermelding van jouw naam en adres.
Waar vind ik mijn e-tickets?
Zodra de betaling is gelukt, ontvang je een e-mail. Daarin staat een link waarmee je de e-tickets kunt downloaden.
Wanneer ontvang ik mijn tickets per post?
Heb je gekozen voor gewone tickets, dan kun je deze uiterlijk half juni thuis verwachten.
Hoe gebruik ik mijn voucher of tegoedbon?
In het betaalscherm klik je op de gele balk 'gebruik voucher of tegoedbon '. Vul dan de vouchercode in die op de voucher of tegoedbon staat en klik op OK. Heb je meerdere vouchers of tegoedbonnen, vul die dan afzonderlijk in. Let op: de code is hoofdlettergevoelig.
Je voucher wordt verrekend met het totale bedrag. Als de waarde van de voucher of tegoedbon lager is dan het totaalbedrag dan kun je het restbedrag betalen met iDEAL, Podium Cadeaukaart, Mastercard of Visa. Heeft de voucher of tegoedbon een hogere waarde dan het totaalbedrag, dan blijft het restant als tegoed op de tegoedbon of voucher staan.
Kan ik online een rolstoelplek reserveren?
Rolspoelplaatsen kun je enkel reserveren via de kassa van de Purmaryn. Neem contact op met kassa@depurmaryn.nl of bel 0299-432205.
Vragen?
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op met onze kassa. Zie onderstaande contactgegevens en de aangepaste openingstijden voor vragen en hulp bij het reserveren.
Contact:
Tel: 0299 432205
E-mail: kassa@depurmaryn.nl
Aangepaste openingstijden kassa:
Van 24 mei t/m 10 juni kun je voor vragen en hulp bij het reserveren bellen, mailen of langskomen bij de kassabalie.
Dinsdag t/m vrijdag van 10:00 - 16:00 uur
Zaterdag van 13:00 - 16:00 uur
Let op! Er is geen verkoop voor ons nieuwe seizoen tijdens onze openingstijden bij middag en avondvoorstellingen in deze periode.
Bekijk het nieuwe programma hier!