Kaarten kopen

Bestellen via internet

- Kies uw gewenste voorstelling en klik op 'bestel'
- Kies in de zaalplattegrond uw stoelen en klik linksbovaan op 'bestel stoelen'
- Controleer uw winkelmandje, winkel indien gewenst verder, of klik op 'ga naar betalen'
- Vul uw gegevens in of log in met uw bestaande account of uw Facebook profiel
- Kies voor e-tickets of gewone tickets
- Kies uw betaalmethode (iDEAL, creditcard of PODIUM cadeaukaart)

Telefonisch bestellen

Tijdens de openingstijden van de kassa kunt u telefonisch reserveren op telefoonnummer 0299 432205. Telefonisch gereserveerde kaarten dienen binnen twee weken na reservering te zijn betaald. Daarna behouden wij ons het recht voor de kaarten te verkopen aan mensen op de wachtlijst. Reserveringen voor voorstellingen binnen een maand, kunt u afhalen tot 4 dagen vóór de voorstelling. Daarna vervalt uw reservering. Telefonisch gereserveerde kaarten worden na betaling opgestuurd. Kaarten die binnen vier dagen vóór de voorstelling worden gereserveerd, dienen tot drie kwartier voor aanvang van de voorstelling aan de kassa betaald en afgehaald worden.

Kaarten kopen aan de kassa

De kassa is dinsdag t/m zaterdag van 10.30 tot 15.30 uur en één uur voor aanvang van de voorstellingen geopend. Onze kassamedewerksters kunnen u direct een overzicht van de nog beschikbare plaatsen geven. U kunt uw kaarten contant of met pin betalen en meteen meenemen. U kunt ook betalen met de PODIUM cadeaukaart, VVV bonnen, tegoedbonnen en Purmaryn cadeaubonnen.

Kortingsregelingen

Reductie is alleen mogelijk op vertoon van een geldige kortingspas aan de kassa. Kortingspassen zijn niet in combinatie te gebruiken. Speciale kindertarieven worden per voorstelling aangegeven. Houders van een CJP krijgen € 2,50 korting op de gewone prijs van bijna alle voorstellingen. Slechts bij bepaalde voorstellingen zijn groepskortingen mogelijk. Als u hierover informatie wilt, kunt u contact opnemen met de afdeling marketing en publiciteit van theater de Purmaryn, telefoon (0299) 682 727.

Wachtlijst

Ook bij uitverkochte voorstellingen blijken mensen op het laatste moment hun kaarten te annuleren of niet af te halen. Om in aanmerking te komen voor deze plaatsen kunt u zich op een wachtlijst laten plaatsen. Als er plaatsen vrijkomen, bellen wij u op. Op de avond zelf worden de kaarten die niet opgehaald zijn een half uur voor aanvang alsnog verkocht.

Verhinderd?

Het teruggeven van toegangskaarten is mogelijk tot drie hele dagen voor de voorstelling. U krijgt geen geld terug, maar een tegoedbon. Levert u uw kaarten later in, dan proberen wij deze - alleen bij uitverkochte voorstellingen - door te verkopen. Pas als dat lukt, ontvangt u uw tegoedbon. In beide gevallen rekenen wij per kaartje € 2,00 administratiekosten.