Theaterseizoen 2022/2023

Een seizoen vol grote namen zoals: Waylon, Jan Smit, Theo Maassen, Yentl en de Boer, Richard Groenendijk, Candy Dulfer, Patrick Laureij, Michael Pilarczyk, Ellen ten Damme en nog vele anderen. 

Veelgestelde vragen

Ik heb een tegoed- of cadeaubon van Theater de Purmaryn. Kan ik die online inleveren?
De geldigheid van de tegoedbonnen is verlengd tot en met 1 juli 2023. Zorg wel dat u bij het betalen éérst deze tegoed- of cadeaubon verzilvert en het restant van het bedrag voldoet met een van de andere betaalmogelijkheden. Is uw tegoed- of cadeaubon verlopen dan kunt u hem niet online gebruiken.

Ik heb een Corona voucher van Theater de Purmaryn. Kan ik die online inleveren?
De geldigheid van de coronavouchers is verlengd tot en met 31 december 2023. Zorg wel dat u bij het betalen éérst deze tegoed verzilvert en het restant van het bedrag voldoet met een van de andere betaalmogelijkheden.

Waar kan ik zien hoeveel tegoed ik nog heb?
In de "Mijn Theater" omgeving kunt u zelf zien voor welke voorstellingen u kaarten en hoeveel tegoedbonnen en/of vouchers u nog heeft.
Veel klanten hebben zich al geregistreerd voor "Mijn Theater". Mocht u dat nog niet hebben gedaan, volg dan de onderstaande stappen om inzicht te krijgen in uw tickets en tegoedbonnen.

Hoe moet ik mij registreren in de mijn theater omgeving?
1. Ga naar Mijn Theater via:https://bit.ly/MijntheaterPurmaryn
Kies voor het tabblad ‘Registreren’.
2. U kunt hier een account aanmaken. Met uw e-mailadres, u kunt daarna zelf een wachtwoord kiezen.
3. Klik op ‘Registreren’
4. U ontvangt dan binnen enkele ogenblikken een mail van ons om uw registratie te bevestigen. Hierin zit een 4-cijferige code die 15 minuten geldig blijft.
5. Na registratie kunt u inloggen in uw account. Daar kunt u vervolgens uw tickets, wachtlijst inschrijvingen, persoonlijk tegoed en uw persoonlijke gegevens bekijken.

Ik ben mindervalide kan ik het balkon bereiken?
Nee, er is geen lift naar het balkon. De balkonplaatsen zijn dus niet bereikbaar voor mensen die mindervalide of slecht ter been zijn. We hebben in de zaal wel rolstoelplaatsen. In de voorverkoop kunt u deze alleen bestellen via het bestelformulier. U betaalt wel dezelfde administratiekosten als online (€ 3,00).

Ik wil bestellen met het bestelformulier
We maken geen gebruik van bestelformulieren maar heeft u extra hulp nodig bij het

Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe moet ik dat doen?
Als u de bestelling afgerond én betaald heeft kunt u deze niet meer wijzigen. U kunt wel een mail sturen naar kassa@depurmaryn.nl. Dan gaan we kijken wat we voor u kunnen doen.

Ik wil samen met mijn vrienden bestellen maar ik kan niet meer dan 8 tickets per voorstelling kopen.
Neemt u contact op met kassa@depurmaryn.nl. We bekijken uw aanvraag dan.

Hoe kan ik uitgesteld betalen?
Wilt u uw tickets later betalen dan kunt u kiezen voor een betaling met creditcard of met een betaallink. Als u wilt betalen met een betaallink selecteert u 'betalen per mail'. Uw kaarten blijven 14 dagen voor u gereserveerd en u ontvangt per omgaande een e-mail met een betaallink. Als u op deze link klikt komt u in onze website omgeving waar u de betaling kunt afronden.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Controleer uw spambox. Als u uw bevestiging daar ook niet in kunt vinden stuur dan een email naar kassa@depurmaryn.nl onder vermelding van uw naam en adres.

Waar vind ik mijn e-tickets?
Zodra u betaald heeft ontvangt u een e-mail. Daarin staat een link waarmee u de e-tickets kunt downloaden.