Voorverkoop sep t/m dec 2020

Voorrang

Trouwe bezoekers bestellen vanaf maandag 7 september
Bestelt u jaar in jaar uit uw kaarten in de voorverkoop of bent u een zeer regelmatige bezoeker? Dan krijgt u voorrang.
U ontvangt een mail of kijk op het bestelformulier (bij de brochure) voor het tijdstip vanaf wanneer u online mag bestellen. Bestelt u liever via het formulier? Stuur deze dan bij voorkeur in vóór dit tijdstip. Online bestellen is altijd sneller!
Voor bestellingen via het bestelformulier rekenen wij € 7,50 administratiekosten per bestelling. Voor online bestellingen zijn de administratiekosten € 3,00.

Iedereen kan bestellen in de voorverkoop vanaf dinsdag 8 september.

Mindervalide?
Gebruikt u dan het bestelformulier. U betaalt ook slechts € 3,00.

Brochure ontvangen?
Vanwege de onzekerheden rond de coronamaatregelen voor de komende tijd verkopen wij in eerste instantie alleen de voorstellingen voor de maanden september t/m december. We hebben een light brochure gemaakt en versturen die naar onze trouwe bezoekers. Rond 5 september ligt hij op de mat.
Heeft u de brochure niet ontvangen? Vraag hem dan hier online aan >

Veelgestelde vragen

Waarom loopt het seizoen van september t/m december?
Het is nog onduidelijk hoe dit theaterseizoen gaat verlopen dus we beperken ons even tot de eerste helft van het seizoen. In december volgt het programma vanaf januari. U krijgt nu geplaceerde kaarten toegewezen op 1,5 meter afstand van andere huishoudens.

Waarom kan ik niet zelf mijn plaatsen kiezen?
Om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van theater, én we 1,5 meter afstand moeten houden, krijgt u automatisch de best beschikbare plaatsen toegewezen. U kunt dus helaas niet zelf uw plaatsen kiezen in de zaalplattegrond. Wilt u wel zelf kiezen? Dan kunt u vanaf 8 september as contact opnemen met onze collega’s van de kassa (maandag t/m vrijdag van 11.00 - 14.00 uur telefonisch bereikbaar op 0299 432205 of mail kassa@depurmaryn.nl)

Wat zijn de regels ivm corona?
Om uw bezoek zo ontspannen en veilig mogelijk te maken, hebben we diverse aanpassingen in het theaterbezoek gemaakt. Deze zijn vastgelegd in ons corona protocol.

Waarom zijn sommige voorstellingen zo snel uitverkocht?
Naast dat we een beperkt aantal plaatsen per voorstelling hebben, is een aantal voorstellingen verplaatst vanuit seizoen 2019/2020, bezoekers die al kaarten voor deze voorstellingen hadden hebben voorrang gekregen. Het kan dus zijn dat enkele van deze voorstellingen al uitverkocht zijn.

Hoe zit het met de ventilatie bij De Purmaryn
Ons ventilatiesysteem voldoet aan alle richtlijnen die gesteld worden door het RIVM.

Hoe kan ik mijn coronavoucher inwisselen?
Heeft u coronavouchers van ons ontvangen? Ook daarmee kunt u uw kaarten (deels) betalen. Klik dan bij Betaling op ‘Verreken voordat u gaat betalen eerst hier uw Purmaryn tegoedbon/cadeaubon). Betaal eerst met uw voucher en betaal het eventuele overgebleven bedrag met een van de andere betaalmethodes. Dit geldt ook voor onze reguliere tegoedbonnen of cadeaubonnen.

Wat zijn de administratiekosten?
Bij online reserveren zijn de administratiekosten € 3,00 per bestelling. Bestelt u via het bestelformulier dan betaalt u € 7,50. 

Ik heb mijn e-mailadres ingevuld en klik op 'ga naar bestellen' maar krijg de melding 'U heeft een foutief e-mailadres ingevoerd'.
De verkoop start op dinsdag 8 september. Heeft u de afgelopen 3 jaar eerder bij ons in de voorverkoop gekocht, dan krijgt u voorrang. U heeft hierover eind augustus een e-mail ontvangen. Alléén als u een e-mail van ons heeft gehad waarin wij u melden dat u voorrang heeft kunt u voor 8 september al bestellen.
Heeft u inderdaad recht op voorrang dan kunt u alléén bestellen met het e-mailadres waarmee u bij ons in het systeem staat (waarop u uw e-tickets ontvangt).

De bestelknop werkt niet
Bestelt u via Internet Explorer? Waarschijnlijk werkt de bestelknop dan niet. Internet Explorer wordt door onze website niet langer ondersteund. Hier leest u hier meer over. U kunt uw kaarten wel bestellen met andere browsers.

Ik kan nergens meer inloggen
Om te bestellen is inloggen niet meer nodig. Als u bij stap 3 van het bestelproces het e-mailadres gebruikt waarmee u bij ons in het systeem staat dan wordt uw bestelling automatisch op het goede account weggeschreven.

Ik heb een tegoed- of cadeaubon van Theater de Purmaryn. Kan ik die online inleveren?
Is uw tegoed- of cadeaubon uitgegeven ná 28 november 2017 dan kunt u deze online gebruiken. Zorg wel dat u bij het betalen éérst deze tegoed- of cadeaubon verzilvert en het restant van het bedrag voldoet met een van de andere betaalmogelijkheden.
Is uw tegoed- of cadeaubon van vóór die datum dan kunt u hem niet online gebruiken. Stuur hem in dat geval binnen twee weken op o.v.v. uw gegevens en IBAN. Wij storten het bedrag op uw rekening.

Ik ben mindervalide kan ik het balkon bereiken?
Nee, er is geen lift naar het balkon. De balkonplaatsen zijn dus niet bereikbaar voor mensen die mindervalide of slecht ter been zijn. We hebben in de zaal wel rolstoelplaatsen. In de voorverkoop kunt u deze alleen bestellen via het bestelformulier. U betaalt wel dezelfde administratiekosten als online (€ 3,00).

Ik wil bestellen met het bestelformulier
Wilt u liever bestellen met het bestelformulier? Dat kan. De administratiekosten bedragen dan € 7,50. U kunt het bestelformulier hier downloaden >

Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe moet ik dat doen?
Als u de bestelling afgerond én betaald heeft kunt u deze niet meer wijzigen. U kunt wel een mail sturen naar kassa@depurmaryn.nl. Dan gaan we kijken wat we voor u kunnen doen.

Hoe kan ik uitgesteld betalen?
Wilt u uw tickets later betalen dan kunt u kiezen voor een betaling met creditcard of met een betaallink.
Als u wilt betalen met een betaallink selecteert u 'betalen per mail'. Uw kaarten blijven 14 dagen voor u gereserveerd en u heeft dus 14 dagen de tijd om te betalen. Na uw reservering ontvangt u per omgaande een e-mail met een betaallink. Als u op deze link klikt komt u in onze website omgeving waar u de betaling kunt afronden.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Controleer uw spambox. Als u uw bevestiging daar ook niet in kunt vinden stuur dan een email naar kassa@depurmaryn.nl onder vermelding van uw naam en adres.

Waar vind ik mijn e-tickets?
Zodra u betaald heeft ontvangt u een e-mail. Daarin staat een link waarmee u de e-tickets kunt downloaden.

Wanneer ontvang ik mijn tickets per post?
U kunt deze uiterlijk half september thuis verwachten.

Staat uw vraag hier niet bij?
De kassa is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 11.00 tot 14.00 uur via 0299 432205. Of mail naar kassa@depurmaryn.nl.