Veelgestelde vragen corona

Wat gebeurt er met voorstellingen die t/m 2 maart op het programma stonden?

We zijn hierover op dit moment in overleg met de artiesten en producenten. In eerste instantie proberen we een nieuwe datum te vinden voor deze voorstellingen. Sommige voorstellingen zijn inmiddels definitief geannuleerd of verplaatst naar volgend seizoen. We hebben de inzittenden hierover geïnformeerd.

Wanneer hoor ik meer over mijn voorstelling?

Zodra we duidelijkheid hebben over de nieuwe datum nemen wij contact met u op. We verzoeken u vriendelijk niet zelf te bellen of te mailen want onze medewerkers kunnen u niet meer vertellen dan wat wij hier communiceren.

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Als we meer weten over het verplaatsen van de voorstellingen zullen wij u de nieuwe datum mailen. Als die nieuwe datum niet schikt dan kunt u er voor kiezen om uw geld terug te vragen. Doe dit alstublieft niet voordat wij contact met u opgenomen hebben. Om het overzicht te bewaren handelen wij de verplaatsingen per voorstelling af.

Ik heb nog niets gehoord van jullie terwijl mijn voorstellingen niet doorgaan? Hoe kan dat?

Het kan zijn dat u misschien kaarten heeft gekocht via een andere aanbieder zoals de Nationale Theater Kassa. Dat kunnen wij niet zien.

Ik heb tickets via NTK en ik wil mijn geld terug. Hoe doe ik dat?

U kunt hiervoor contact opnemen met  de Nationale Theater Kassa www.ntk.nl.

Moet ik een mondkapje op in het theater?

Er geldt een dringende advies van het Kabinet om mondkapjes te dragen in publieke binnenruimte. Wij verzoeken u daarom vriendelijk maar dringend om deze preventiemaatregel te ondersteunen met het dragen van een mondkapje. Deze hoeft niet op tijdens de voorstelling. Kinderen hoeven geen mondkapje te dragen.