Nieuws

Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord op de meestgestelde vragen rond de coronamaatregelen en de afhandeling van uw kaarten.

  1. Ik heb kaarten voor een voorstelling maar ik weet niet of deze geannuleerd of verplaatst zijn.
  2. Mijn voorstelling is niet geannuleerd, maar ik heb wel een voucher gekregen. Waarom is dat?
  3. Wanneer hoor ik of mijn voorstelling toch nog doorgaat?
  4. Ik zie ook oude voorstellingen in mijn lijst waarom is dat?
  5. Ik zie de kaarten van de afgezegde voorstellingen niet in mijn overzicht. Hoe zit dat?
  6. Kan ik ook doneren?
  7. Ik heb nog niets gehoord van jullie terwijl mijn voorstellingen niet doorgaan? Hoe kan dat?
  8. Ik heb tickets via NTK maar ik wil mijn geld terug. Hoe doe ik dat?

Ik heb kaarten voor een voorstelling maar ik weet niet of deze geannuleerd of verplaatst zijn.

De voorstellingen die tot nu toe definitief geannuleerd zijn:

50 jaar Café Bolle Jan, MaxTak, Goodbye Norma Jeane, The Rod Stewart Story, Judas, The Soul Preacher, Esther Gerritsen, Meiden van LOS, Beth & Flo, Lucky Fonz III, Opera Pietje en Coen Verbraak.

Van de overige 50 voorstellingen is nog onduidelijk of ze verplaatst worden of geannuleerd. We hebben iedereen al wel een voucher gestuurd, waarom we hiervoor gekozen hebben leest u hieronder.

Mijn voorstelling is niet geannuleerd, maar ik heb wel een voucher gekregen. Waarom is dat?

Er blijft veel onduidelijk voor komend seizoen. Daarnaast voorzien we ook dat we na de zomer slechts met een hele kleine zaalbezetting open mogen. Dat is voor veel producenten een reden om met een ander aanbod te komen en in sommige gevallen de producties zelfs een heel seizoen uit te stellen. Bovendien kunnen we u nu geen plaats in de zaal garanderen. Al met al was dit reden voor ons om iedereen die tussen 12 maart en 1 juni kaarten bij ons had een voucher te sturen ter waarde van uw betaalde entreegeld.

Wanneer hoor ik of mijn voorstelling toch nog doorgaat?

Een aantal voorstellingen zullen volgend theaterseizoen (of het theaterseizoen daarna) zeker nog ingehaald worden. We stellen de mensen die nu kaarten hadden voor een van deze voorstellingen daar als eerste van op de hoogte per e-mail of post.

Ik zie ook oude voorstellingen in mijn besteloverzicht waarom is dat?

Het is voor ons technisch niet mogelijk om oude orders uit uw besteloverzicht te halen. Daarom krijgt u alle voorstellingen te zien die u tegelijk met uw afgezegde of verplaatste ticket gekocht heeft. De communicatie betreft echter alleen de betreffende geannuleerde of verplaatste voorstelling(en)

Ik zie de kaarten van de afgezegde voorstellingen niet in mijn besteloverzicht. Hoe zit dat?

De voorstellingen die zijn afgezegd zijn inderdaad niet meer zichtbaar in uw besteloverzicht. We hebben ze uit uw bestelling verwijderd en het betaalde bedrag omgezet in een voucher.

Kan ik ook doneren?

Dat kan zeker, heel fijn. U kunt dit doen door uw voucher op te sturen naar de kassa en erbij te vermelden dat u het bedrag doneert. U kunt kiezen voor het hele bedrag of een deel van het bedrag. U krijgt dan een voucher voor het eventuele restbedrag of u krijgt het restbedrag op uw rekening. Als u het geld gedeeltelijk teruggestort wilt krijgen, zet u dan ook uw IBAN nummer in de mail.

Ik heb nog niets gehoord van jullie terwijl mijn voorstellingen niet doorgaan? Hoe kan dat?

Het kan zijn dat u misschien kaarten heeft gekocht via een andere aanbieder zoals de Nationale Theater Kassa. Dat kunnen wij niet zien. Dezelfde regels als die voor ons gelden (voucher of geld terug, of vervangende voorstelling) gelden ook voor kaarten die gekocht zijn bij NTK www.ntk.nl.

Ik heb tickets via NTK en ik wil mijn geld terug. Hoe doe ik dat?

U kunt contact opnemen met www.ntk.nl. Dezelfde regels als die voor ons gelden (voucher of geld terug, of vervangende voorstelling) gelden ook voor kaarten die gekocht zijn bij NTK.